Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Історія створення та особливості архітектури станції метро "Аннина"


Опубликованно 23.04.2018 14:24

Історія створення та особливості архітектури станції метро

Станція московського метрополітену "Аннина" була утворена в 2001 році. Її назва взято у однойменної села, яка в свій час була включена до складу міста Москви. Іменем колишнього сільського поселення також названий і лісопарк, що знаходиться неподалік.

Для бажаючих скористатися цією лінією метро потрібно відзначити, що у складі станції є два вестибюлі: південний і північний. Біля виходу через перший з них знаходиться перехоплюють паркування, включає понад 1100 місць для машин.

Опис

Станція метро "Аннина" (163-я за рахунком) розташована на Серпуховско-Тимірязєвської лінії московського метрополітену, в районі Чертаново - південного адміністративного центру столиці.

Описувана станція була створена відносно недавно, на початку XXI століття, в ході продовження лінії від станції "Вулиця Академіка Янгеля". Датою відкриття вважається 12 грудня 2001 року. Платформа тут сконструйована із залізобетонного моноліту і оформлено мармуровими плитами чорного і сірого кольору.

Будівництво станції метро "Аннина" в Москві почалося в середині 90-х років минулого століття і повинно було завершитися в 1998 році. Зведення цього об'єкта було в пріоритеті, проте будівництво трохи затяглося (більше ніж на три роки) з-за відсутності фінансових ресурсів. У зв'язку з цим роботи завершилися тільки в 2001 році.

Що стосується транспортного сполучення, неподалік метро їде маршрутний автобус з номером МЦ1: від "метро "Аннина" до ММЦ УФМС (назви кінцевих зупинок). Щодня автобуси відходять приблизно кожні 15 хвилин. Маршрут їх прокладений по Варшавському шосе, а вартість квитка становить 55 рублів. Зупинка названого автобуса знаходиться в двадцяти метрах від виходу з метро. Вестибюлі станції

Станція метро "Аннина", як вже згадувалося, містить два вестибюлі: північний і південний. У напрямку північної сторони платформи, піднявшись на ескалаторі, пасажири виходять на Варшавське шосе, під яким також знаходиться лінійне депо.

Південний вестибюль був відкритий тільки в 2012 році, до цього періоду він не використовувався через непотрібність. Його відкриття планувалося здійснити разом з створенням автовокзалу, однак це зустріло протест з боку захисників екології. Останні були проти відкриття автовокзалу, так як поруч знаходиться природно-історичний парк "Бітцевський ліс".

Так що будівництво вестибюля призупинилося. Пізніше, у 2011 році, у метро була утворена перехоплюють паркування на 1100 автомобільних місць. Завданням таких парковок є розвантаження трафіку - водії можуть залишити у них автомобілі і відразу пересісти у вагон метро.

У наступному після цього року південний вестибюль розпочав своє функціонування. В ході будівництва лінії, що виходять на південну сторону, були продовжені методом пошерстного з'їзду. Спочатку перехід по південному напрямку йшов тільки на вихід, але зараз через вестибюль можна йти в обидві сторони.

Вихід в місто і вхід через північний і південний вестибюлі відкривається за розкладом: по парних днях - у 05:35; по непарних днях - у 05:45.

Закриття метро здійснюється в годину ночі. Торгові центри близько станції

Серед десятків ТЦ біля метро "Аннина" найбільш близько розташованим є "Атлантіс". В цьому торговому приміщенні знаходиться більше 30 видів магазинів і обслуговуючих компаній. Тут можна придбати одяг, дитячі товари, їжу, косметику, книги та інше. Крім того, на другому поверсі ТЦ розташований кінотеатр "Космік", а також працюють пункти громадського харчування.

Крім "Атлантіса", на території станції розташовані і інші торгові майданчики: "Тракт" (гіпермаркет з продажу автомобілів), "Варшавка-33" (будівельні матеріали і меблі), бізнес-центр "Аннина-плаза" та багато інших. Станція в числових параметрах

У 2002 році В Москві були проведені дослідження пасажиропотоку. У їх ході було з'ясовано, що щодня в метро "Аннина" він становить близько 39 тисяч осіб, у напрямку до виходу, і 25 тисяч осіб - до входу.

У складі станції - одна платформа з довжиною 162 метра і завширшки десять метрів. Глибина закладення фундаменту становить 8 метрів. До речі, будівництво велося тут відкритим способом. Архітектура станції

Архітектурний дизайн станції був розроблений А. В. Некрасовим і А. Ю. Орловим. Також в оформленні брала участь співавтор В. О. Сичова. Конструкцію станції вибудовувала інженер Т. В. Богатова.

Платформа метро "Аннина" виконана в сучасному стилі, з лаконічною біло-сіро-чорної кольорової гамою і світильниками з матовим освітленням. Стіни шляхів покриті сірим мармуром, а підлога - поєднанням чорної та сірої мармурової плитки, що утворює квадрати різних розмірів.

На стелі розташовані кесони у формі квітки або чаш, в яких поміщений ряд світильників. Кесон в архітектурі - це стелі певної форми (прямокутник, купол та інші). Вони застосовуються при зведенні різних конструкцій або просто служать декоративним елементом. Також вони покращують акустику приміщення. Як правило, кесони застосовуються у великих просторах.

Вся конструкція станції споруджена з монолітного залізобетону, який часто застосовується при будівництві будинків завдяки своїй високій міцності.


banner14

Категория: Путешествия

Історія створення та особливості архітектури станції метро "Аннина"


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.