Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Макарівський міст (Єкатеринбург): історія, фото


Опубликованно 16.04.2018 02:27

Макарівський міст (Єкатеринбург): історія, фото

Місто Єкатеринбург – один з найбільших промислових міст РФ. У ньому розвинена важка промисловість, машинобудування та інші галузі. Сам населений пункт розташований на двох берегах річки Ісеті. Тому в місті ще з XVIII століття існувало чотири водосховища, які поділялися греблями. У процесі росту містоутворюючих підприємств і населення, будівництво мостів стало необхідним умовам для подальшого розвитку міста.Найдовший міст

Де знаходиться Макарівський міст в Єкатеринбурзі? На вулиці Челюскінців, з'єднуючи правий і лівий берег річки Ісеть, у районі бізнес-центру «Єльцин» і з іншого боку - в районі Свердловської залізниці. Це найважливіша артерія населеного пункту, як в минулі століття, так і сьогодні. Міст є найдовшим у всьому місті. Його довжина становить 242,2 метри, а в ширину – 24 метри. Максимальна висота споруди – 10,5 метра.

Кілька імен за 137 років

Макарівський міст (Єкатеринбург) спочатку мав назву Кривцовский. На той момент головою міста був Василь Кривцов. Частково фінансування будівництва першого було з державної казни, але також на його спорудження давали гроші і купці, інші заможні люди. Незважаючи на те, що глава міста виділив не найбільшу суму грошей, все ж міст назвали на його честь.

Друга назва Макарівський міст в Єкатеринбурзі отримав в кінці XIX століття – «Симановський». У 1884 році купець Симанов В. (надалі глава міста) звів на березі недалеко від моста млин, а трохи пізніше вклав у реставрацію мосту, тому його й перейменували на честь благодійника. Але є й інша версія, що купець не займався ремонтом, не давав гроші на його ремонт, а міст перейменували з-за появи на березі Симановской млини.

Третє перейменування відбулося в 1904 році, тоді Симанов розорився, а його млин пустили з молотка. Новими власниками підприємства стали брати Макарови, на честь яких і перейменували переправу.

Цікавий факт: Макарівський міст в Єкатеринбурзі має офіційну назву – «міст по вулиці Челюскінців», але його так ніхто не називає. Таку назву було присвоєно в 1934 році, коли перейменували вулицю Північну в Челюскінців, в честь полярників, які проїжджали по місту.

Перше будівництво

Гостра необхідність у переправі з'явилася в 1878 році. В ті роки в місті з'явилася горнозаводская залізниця. Будівництво почалося тільки в 1881 році. Це було дерев'яне вузька споруда, на якій могли пересуватися тільки пішоходи і кінні екіпажі. Однак людям вже не треба було робити гак, щоб потрапити на станцію залізниці.

Природно, з'єднуючи два береги вже на той момент великого міста, дерев'яний міст не міг довго прослужити. До кінця XIX століття назріла необхідність в реставрації переправи. У 1904 році, після зміни місцевої влади, пост глави міста займає купець Симанов В., проводиться ремонт мосту. Він як і раніше залишається дерев'яним, але вже в змозі витримати зростаючий потік возів і людей.

Радянський період

Коли з'явилися трамваї і було прийнято рішення провести лінію на інший берег річки, виникло питання про переобладнання Макарівського мосту Єкатеринбурга. Вже була потрібна залізобетонна переправа. Проектом займався Московський інститут, документ був затверджений в 1953 році. У 1954 році розпочалося будівництво, а у 1959 році вже через міст рухалися не тільки автомобілі та пішоходи, але і трамваї.

Подальша модернізація

У 2015 році в черговий раз Макарівський міст Єкатеринбурга реконструювали. У кожному напрямку збільшили кількість смуг, з однієї на дві. Було зведено парапетное огорожу висотою 80 сантиметрів, а тротуари виклали бетонними плитами, були замінені перила.

Але на цьому історія Макарівського мосту Єкатеринбурга не закінчується. У 2017 році почалася масштабна реконструкція, яка буде проходити в кілька етапів. Роботи першого етапу планується закінчити за 2 роки, при цьому повного закриття переправи не буде.

На першому етапі розбирається третину мосту, а весь рух перекладається на іншу сторону. Відповідно другий етап – всі роботи проводяться на протилежній стороні, а рух переноситься на модернізовану частина мосту. За рахунок тротуарів для пішоходів міст отримає по одній автомобільної смузі в кожну сторону. У підсумку, після ремонту двох частин, міст з'єднають в єдину переправу. А тимчасово в експлуатацію вводиться «дублер» Макарівського мосту. Незважаючи на те що перший етап закінчений, всім жителям і гостям міста необхідно стежити за оголошеннями: періодично рух на мосту буде повністю перекриватися.


banner14

Категория: Путешествия

Макарівський міст (Єкатеринбург): історія, фото


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.