Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Пневмопідвіска на "УАЗ Хантер": опис, установка, характеристики і відгуки


Опубликованно 30.03.2018 13:57

Пневмопідвіска на

Більшість автолюбителів вибирає «УАЗ Хантер» за рахунок того, що він має чудові характеристики прохідності. Ні один позашляховик не може пройти там, де пройде УАЗ (навіть «Нива» деколи програє). Часто власники тюнінгують свої позашляховики – встановлюють грязьову гуму, світлотехніку і лебідку. Але не менш популярною доопрацюванням стала установка пневмопідвіски на «УАЗ Патріот» і «Хантер». Судячи з відгуків, це дуже корисний тюнінг. Для чого потрібна така підвіска і в чому її особливості? Розглянемо в нашій сьогоднішній статті. Характеристика

Дана система являє собою одну з різновидів підвісок автомобіля. Спочатку вона з'явилася на комерційному транспорті. Також подібними системами укомплектовуються деякі легкові автомобілі преміального класу. Відмінна риса такої системи – можливість регулювання дорожнього просвіту.

Це дозволяють зробити пружні пневмоэлементы. Вони зазвичай монтуються на мостах і кріпляться до силової частини кузова (у випадку з УАЗом – до рами). Така підвіска забезпечує більш високу плавність ходу – відзначають відгуки. Робота пневмопідвіски на «Уазі Хантер» з дизельним двигуном істотно відрізняється від ресорної. Машина набагато м'якше долає нерівності. Конструкція

Класична пневмопідвіска складається з наступних елементів: Повітряних балонів (встановлюються парно на кожну вісь). Пристрої для подачі стисненого повітря (іншими словами, це компресор). Повітряних магістралей. Ресивера. Датчиків, клапанів і блоку управління системою.

Повітряні балони є виконавчим механізмом пневмопідвіски. Їх призначення полягає у підтриманні та регулюванні дорожнього просвіту. Коригування кліренсу здійснюється в ручному режимі завдяки пульту управління (він знаходиться в салоні, біля водійського місця).

У випадку з УАЗом, повітряна подушка не замінює повністю ресори. Це лише допоміжна підвіска. Вона встановлюється між листами ресори і рамою завдяки металевих кронштейнів. Компресор служить для подачі повітря під тиском атмосфери в ресивер. Останній являє собою порожню ємність, що зазвичай встановлюється поряд з компресором. Також елемент укомплектований клапанами і датчиками. У потрібний момент здійснюється подача повітря на контур. Як тільки тиск у ресиверах впало нижче норми (оскільки частиною повітря наповнилися подушки), в роботу включається компресор. Він автоматично качає повітря в разі його нестачі.

Як тільки тиск досягне восьми атмосфер, спрацює датчик на відключення пристрою. Деякі комплекти пневмопідвіски на «УАЗ Хантер оснащуються манометром. Для чого він потрібен? За нього водій може отримувати відповідну інформацію про пневмоподвеське на «Уазі Патріот» і при необхідності змінювати тиск через пульт. Підвіска без компресора

Деякі кажуть, що компресор є невід'ємним елементом в системі. Але підвіска може працювати і без нього. Такі комплекти продаються і на «УАЗ Хантер». Установка пневмопідвіски супроводжується монтажем ніпелів підкачки. Через них водій може здувати або, навпаки, накачувати подушки. Але робиться це за допомогою стороннього насоса. Також у цій схемі відсутній ресивер. Закачування повітря йде прямо на подушки. Ці комплекти підвіски є найдешевшими. Але вони мають масу недоліків: Неможливістю швидко накачати повітря в подушки. Доводиться чекати, поки слабкий китайський компресор закачає його в систему. Відсутністю контролю тиску. Дізнатися цю інформацію можна тільки завдяки сторонньому манометру, який в комплект не поставляється.

Таким чином, для такої системи все одно потрібен компресор. Але він включається в роботу тільки тоді, коли є необхідність закачування повітря. Як відзначають відгуки, ця схема дуже незручний в експлуатації. Краще переплатити за компресор, але користуватися вже повноцінною, справжньою повітряної підвіскою. Вартість

Скільки буде коштувати пневмопідвіска на «УАЗ Хантер»? Кінцева ціна залежить від обраного типу системи. Так, найбільш проста, одноконтурна коштує близько 23 тисяч рублів. Це підвіска без компресора, з ниппельной підкачкою. За комплект для збільшення робочого об'єму системи (ресивер з компресором) доведеться доплатити дев'ять тисяч рублів. Також пропонується установка двоконтурної системи. Комплект підвіски на передню вісь з подушками і всіма клапанами варто 18,5 тисячі рублів. Таким чином, повна вартість системи складе близько 50 з половиною тисяч рублів.

Серед додаткових опцій варто відзначити: Встановлення системи автоматичного контролю кліренсу. Встановлення пневматичного сигналу. Він підключається до ресивера через комплект накачування коліс. Монтаж пульта управління. Він може розташовуватися на панелі приладів або між сидіннями. Дозволяє здійснювати регулювання кліренсу на ходу.

Також відзначимо, що даний комплект повітряної підвіски підходить для декількох марок УАЗ: «Патріот». «Патріот Пікап». «Хантер». Характеристики

Пневмопідвіска на «УАЗ Хантер» володіє наступними характеристиками: Величина підйому подушки – сім сантиметрів. Робочий тиск пневморесори – від трьох до восьми атмосфер. Підйомна характеристика комплекту – 1300 кілограм при максимальному тиску. Допустимий діапазон температур – від -30 до +50 градусів Цельсія. Термін служби пневморесор – 10 років. Переваги

Які отримує відгуки дана підвіска? Власники кажуть, що з такою системою виключаються пробої ходової навіть при повному завантаженні автомобіля. Також знижується навантаження на штатні ресори.

При перетині нерівностей можна збільшити кліренс на 7 сантиметрів. Що стосується установки пневмопідвіска на «УАЗ Хантер» пікап (469 4х4), така система дозволяє значно підвищити характеристики вантажопідйомності. Машина не просідає і добре управляється (особливо якщо спереду теж встановлені балони). Ще така підвіска зменшує ефект розгойдування на швидкості. Пневмопідвіска на «УАЗ Патріот»: опис установки

Монтується дана система дуже просто. Необхідно підняти машину на підйомник і розкреслити місця для установки кронштейнів. Вони кріпляться на товстих болтах. Самі балони мають з двох сторін круглу металеву пластину. На неї і кріпиться пневморесора до кронштейна. При установці слід перевірити, не зачіпають елементи підвіски і штатні пластини відбійників заднього моста про балон. Далі необхідно прокласти повітряні магістралі. Їх прокладають по внутрішній частині рами. Кріпляться шланги за допомогою пластикових хомутів. Далі висновки проводяться в салон. Залежно від комплектації, шланги підключаються на компресор або підводяться до ніпеля підкачки. У першому випадку необхідно додатково підвести живлення +12В. Після складання слід перевірити систему на предмет витоків повітря. Це можна зробити за допомогою мильного розчину. Якщо система герметична, можна приступати до експлуатації.

Зверніть увагу: виробник не рекомендує знижувати тиск в подушках нижче однієї атмосфери. Це істотно скорочує ресурс пневморесори. Висновок

Отже, ми з'ясували, що таке пневмопідвіска і як вона монтується на «УАЗ Хантер». Як бачите, це дуже корисна система, що дозволяє моментально коригувати кліренс і знижувати розгойдування кузова на ходу. Але щоб система прослужила дійсно довго, потрібно проводити періодичну мийку пневмоелементов від абразиву (це бруд, дрібні камені та пісок).


banner14

Категория: Автомобили

Пневмопідвіска на "УАЗ Хантер": опис, установка, характеристики і відгуки


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.