Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Поїзд "Новоросійськ - Санкт-Петербург": маршрут, ціни, відгуки


Опубликованно 05.03.2018 20:28

Поїзд

Фірмовий поїзд зі знаковою назвою «Чорноморець» ходить по маршруту "Новоросійськ — Санкт-Петербург" відносно недавно, з 2004 року. Тому всі чотири складу цього поїзди складаються із нових вагонів, які оснащені за останнім словом російського вагонобудування. "Санкт-Петербург — Новоросійськ" – маршрут, досить затребуваний пасажирами, особливо влітку, коли мільйони росіян їдуть до ласкавого Чорного моря і назад. При відправленні з Новоросійська поїзд має номер 044С, при відправленні з Пітера йому присвоєно номер 043С.

Маршрут та розклад

«Чорноморець» курсує по непарним числам. Вирушаючи з Новоросійська в 17:05, він прибуває в Санкт-Петербург через 41 годину, о 10:04. По дорозі поїзд зупиняється на 26 станціях. Основні і найбільш тривалі зупинки (перше число – час прибуття, друге – тривалість стоянки):

• Краснодар — 20:00, 5 хвилин;

• Ростов-на-Дону — 1:12, 20 хвилин;

• Лиха — 4:43, 40 хвилин;

• Россош — 9:14, 31 хвилина;

• Бруду -15:30, 27 хвилин;

• Мічурінськ — 17:05, 50 хвилин;

• Рязань -21:25, 27 хвилин.

Маршрут поїзда "Санкт-Петербург — Новоросійськ" з номером 043С проходить через ці станції. Поїзд відправляється з північної столиці в 14:09 і прибуває в Новоросійськ через 41 годину з гаком, в 7:25 ранку, подолавши 2310 кілометрів.

Ціни

Вартість квитка "Новоросійськ – Санкт-Петербург" залежить від сезонного коефіцієнта, тому остаточні ціни потрібно дізнаватися в касах або на сайті РЖД. У середньому плацкартний повний квиток обійдеться пасажиру в районі 5 000 рублів, купейний вагон — 10 000 рублів, а місця підвищеної комфортності в спальних вагонах (СВ) — приблизно в 20 000 рублів. Опис поїзда

Поїзд "Новоросійськ – Санкт-Петербург" складається з сімнадцяти вагонів: семи плацкартних, семи купейних, одного спального підвищеної комфортності, вагона-ресторану і штабного вагона, в якому передбачено кілька спеціалізованих місць для людей з обмеженими можливостями.

Склад обладнаний кондиціонерами, сучасними біотуалетами та інформаційними табло, що показують температуру повітря у вагоні, його номер і зайнятість туалету. У вагоні–ресторані великий вибір різноманітних гарячих страв та безалкогольних напоїв. Причому можна замовити їжу з ресторану прямо собі в купе. Пасажирам, що купили квиток на «Чорноморець», надаються:

• безкоштовні журнали і газети;

• комплект білизни, а також тапочки і халат;

• набір гігієнічних приладдя;

• харчування, що включає два раціону гарячої їжі і напоїв;

• у купе класу СВ є сейф і телевізор.

Переваги

Список достоїнств краще всього складати на основі реальних відгуків пасажирів. Звичайно, багато в чому він буде суб'єктивним, але все ж краще відобразить дійсність, ніж рекламні буклети. Найбільш важливі плюси цього фірмового поїзда наступні.

• Чистота і хороший стан купе, туалетів і тамбурів.

• Зручний розклад. Поїзд відправляється і прибуває в дуже зручний час, проводячи дві ночі в дорозі. Особливо це відчувається під час подорожі у Новоросійськ, куди «Чорноморець» приходить рано вранці, і у відпочиваючих залишається цілий вільний день: є час спокійно оселитися, озирнутися, скупатися.

• Кондиціонери і жалюзі, які роблять поїздку комфортною у спекотне час року.

• Чисті біотуалети з одноразовими сидіннями дозволяють користуватися ними навіть під час тривалих зупинок.

• Швидкість. Навіть незважаючи на кілька довгих зупинок, «Чорноморець» проводить у дорозі на три години менше, ніж потяг "Санкт-Петербург – Новоросійськ" 227А.

• Справні розетки, які необхідні для зарядки різноманітних гаджетів, скрашивающих довгу поїздку.

• Ввічливий персонал. Все, починаючи від провідників і закінчуючи працівниками ресторану та начальником поїзда, чуйні, кваліфіковані і завжди готові допомогти пасажиру.

Недоліки

Ідеальних поїздів не існує, не виняток і цей, наступний по маршруту "Новоросійськ – Санкт-Петербург". Список його недоліків заснований на реальних відгуках, які часто стають зворотною стороною гідності. Що для одного пасажира добре, для іншого – дуже погано.

• Висока вартість квитків. Але при цьому інші нарікають на те, що в розпал сезону всі місця швидко розкуповуються.

• Несмачна їжа. Це поширене невдоволення людей універсальними харчовими наборами в літаках і поїздах. Тут суто справа смаку. Звичайно, така їжа не зрівняється з домашньою, але вона свіжа і цілком придатна для подорожі.

• Занадто галасливі біотуалети та кондиціонери. Шум – атрибут будь-якого поїзда, це не тільки кондиціонери, але і ляскання дверей, плач дітей, занадто гучні сусіди, хропіння попутника. До цього треба бути морально готовим. Зазвичай люди швидко адаптуються, перестаючи помічати багато зовнішні звуки.

• Надто ефективна робота кондиціонерів. Без кондиціонування їхати влітку по півдню Росії було б надзвичайно важко. Але часом кондиціонери так сильно охолоджують повітря, що пасажирам холодно спати і можна застудитися.

• Кілька довгих зупинок. Під час шляху потяг три рази змінює тягову силу, при цьому довго простоюючи на станції. Але, по-перше, це неминучість, яку треба прийняти. По-друге, зупинка дає можливість розім'яти тіло, походити, відпочити від постійних вібрацій.


banner14

Категория: Путешествия

Поїзд "Новоросійськ - Санкт-Петербург": маршрут, ціни, відгуки


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.