Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Еволюція автомобілів. Привіт від Леонардо


Опубликованно 11.02.2019 21:55

Еволюція автомобілів. Привіт від Леонардо

Якщо говорити про еволюцію автомобілів, то почати свою історію треба з далекого 1478 року. Саме тоді відомий художник, винахідник і новатор свого часу Леонардо да Вінчі зробив перший креслення автомобіля. Сучасні вчені на початку XXI століття втілили цей проект у життя і довели, що думки вченого рухалися у правильному напрямку. З часів да Вінчі автомобілі пройшли довгий шлях, поки не стали тим звичним авто, яке ми спостерігаємо зараз. Давайте ж розглянемо всі щаблі еволюції автомобіля. Паровий автомобіль

Створення першого парового автомобіля, або, як тоді він називався «самобеглой візки», відбулося в 1672 році. Бельгійському иезуиту-місіонера Фердинанду Фербисту в голову прийшла ідея пристосувати парову машину на віз і направити виривається з неї пар на колесо з лопатями. Це колесо за допомогою шестерень він з'єднав з передніми колесами візка. Таким чином, пар міг не тільки штовхати перше колесо, але і змушувати крутитися вісь передніх коліс візка, змушуючи її їхати і навіть везти невеликий вантаж.

Пізніше він удосконалив свій винахід, додавши ззаду додаткове колесо на рухомому шарнірі, тим самим даючи візку можливість повертати на ходу.

Самобеглая візок неодноразово удосконалювалася. Ньютон зміг змусити її рухатися швидше, а француз Кюньо перевозити важкі вантажі. Еволюція автомобіля на паровій тязі відбувалася приблизно до кінця XVIII століття, коли, не впоравшись з керуванням, винахідник зніс стіну Арсеналу. Цей випадок був першою в історії автомобільної аварії.

З середини XIX століття парові двигуни стали по більшій частині використовувати в паровозах.

Самокатная віз

У 1971 році російський винахідник Іван Кулібін винайшов автомобіль, який приводили в рух педалі. Це був перший в історії автомобіль на механічній тязі. При цьому він міг не тільки рухатися, але і міняти швидкість, потужність, мав гальма задніх коліс і кермо, який більше був схожий на корабельний штурвал.

Екіпаж з ДВС

У XIX столітті з'явився перший двигун внутрішнього згоряння, і саме цей момент став переломним в історії еволюції автомобілів.

Але першим екіпажем німецького винахідника Р. Даймлера був не автомобіль, а щось середнє між звичним мотоциклом і велосипедом. Він був виконаний за принципом чотириколісного велосипеда з дерева, колеса з цього ж матеріалу були покриті залізними ободами. І саме на це диво техніки стояв перший ДВС, який допомагав розвивати швидкість до 12 км/ч. Гальмівна система там була теж дерев'яної.

Екіпаж з коробкою передач

Ще в 1898 році Луї Рено винайшов автомобіль, обладнаний коробкою передач, принцип роботи якої практично не змінився і донині. А ось перша АКП була проведена трохи пізніше, в 1939 році в Америці.

Як бачимо, з моменту винаходу двигуна внутрішнього згоряння еволюція автомобілів стала рухатися вперед семимильними кроками. Електромобіль

На початку XX століття Фердинандом Порше був винайдений автомобіль, який не тільки мав чотири провідних колеса, але і електродвигун. А трохи пізніше він же поєднав електродвигун з бензиновим, створивши серійний гібридний привід.

Дизайн автомобіля

Якщо окремо розглядати еволюцію дизайну автомобіля, то видно, що перші автомобілі були схожі з кінної повозкою, яка була широко відома і популярна в ті часи. У винахідників не було жодного прототипу, з яким вони могли б порівняти свій винахід, тому вони «підганяли» його до звичних всім формам.

І лише на початку XX століття конструктори стали відходити від цього, щоб зробити новий прорив в еволюції автомобіля. Коротко його можна назвати епохою Форда. Саме Генрі Форд запровадив систему конвеєрного складання, яка дозволила збирати модель авто за 1 годину 33 хвилини, побивши тим самим всі рекорди з продажу автомобілів. Сучасний автомобіль

Саме з початку XX століття і почалася звична нам історія сучасного авто. І хоча еволюція автомобілів триває і донині, вона не настільки кардинальна. Швидше сучасні моделі можна назвати все більш вдосконаленими. А ось справжня еволюція цього дива техніки відбувалася саме з далекого XV до початку XX століття. Так що сучасний автомобіль можна з повним правом назвати далеким привітом Леонардо да Вінчі, який у ті, як ми звикли думати, «дрімучі» часи зміг створити техніку, без якої ми не можемо обійтися в сучасному житті до цих пір.

Історія окремих комплектуючих Дисковий гальмо – винайдений лише в 1958 році. Склоочисники – були винайдені американкою Мері Андерсон аж у 1903 році. Причина, подвигнувшая її на це, – муки її водія, якому доводилося постійно вручну очищати скло від налиплого снігу. Ремінь безпеки – винайшли лише в 1959 році. Кондиціонер – з'явився ще в 1939 році в автомобілі Packard 12. Він був не особливо ефективним і дуже громіздким (займав півбагажника). Навігатори – винайшли японці в 1981 році. Вони працювали без прив'язки до супутників і були досить складними в управлінні. Та й по вартості були як чверть самого автомобіля. Звичні нам навігатори з'явилися лише в 1995 році. Подушка безпеки – з'явилася в 1971 році на автомобілі лінійки "Форд", але широко стала використовуватися лише з середини вісімдесятих років. Автор: KaplyaDegtya 2 Грудня, 2018


banner14

Категория: Автомобили

Еволюція автомобілів. Привіт від Леонардо


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.