Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Вакуумний підсилювач гальм "Газелі": несправності і ремонт


Опубликованно 10.02.2019 11:25

Вакуумний підсилювач гальм

Сучасні автомобілі оснащені вакуумним підсилювачем гальм, що дозволяє гальмувати плавно і без будь-яких зусиль. Особливо це ефективно на мокрій дорозі або при ожеледі. Як можна зрозуміти, що вакуумний підсилювач гальм "Газелі" несправний і потребує ремонту? Принцип роботи підсилювача

Вакуумний підсилювач являє собою округлу камеру, розділену всередині мембраною. З одного боку приєднаний шланг розрядження, з іншого боку знаходиться клапан, який регулює зміну розрядження і атмосферного повітря. При натисканні на педаль гальма шланг розрядження перекривається клапаном, а мембрана відходить в сторону, штовхаючи шток. Шток ж в свою чергу тисне на поршень циліндра. Чим сильніше ми тиснемо на педаль, тим більше створюється атмосферного тиску на циліндр і колодки.

Справний і хороший вакуумний підсилювач гальм "Газелі" робить процес гальмування більш надійним. Неполадки в вакуумі не вплинуть на роботу системи гальм повністю, але западання педалі гальма може негативно позначитися на якості їзди і призвести до аварії в момент, коли терміново потрібно зупинитися. Як перевірити

Перевірка і заміна вакуумного підсилювача гальм "Газелі" обов'язкове при першій необхідності. Для цього не потрібно кожен день піднімати машину і перевіряти її. Як тільки водій помічає, що при натисканні на педаль гальма стає важко, слід перевірити підсилювач на несправності.

Натискаємо на педаль гальма кілька разів до упору і в натиснутому стані запускаємо двигун. Перепади тиску в підсилювачі змусять гальмівну педаль зрушити ще вперед. Якщо ви не відчули переміщення педалі, потрібно перевірити шланги з'єднання на герметичність. Можливо, десь пропускає повітря. Якщо вищезазначена процедура не допомагає, тоді вакуумний підсилювач гальм "Газелі" потребує заміни або ремонту. Герметичність самого підсилювача перевіряємо так: заводимо двигун на кілька хвилин і глушимо двигун. Секунд через тридцять натискаємо на гальма два рази. Якщо ви не чуєте характерного шипіння повітря, що деталь несправна. Продуваємо шланг з зворотнім клапаном. Якщо повітря проходить з обох сторін шланга, слід замінити клапан. Під час холостої роботи двигуна починається «троение». Якщо в цей момент натиснути на гальма і троение зникне, значить вакуум несправний.

Іноді цілком достатньо затягнути тугіше хомути, щоб уникнути розгерметизації, або замінити гумові елементи, такі як мембрана або прокладка. Попередня перевірка виявить, в чому саме проблема. Огляд деталі потрібно проводити ретельно: патьоки масла і навіть дрібні тріщини можуть бути причиною несправності. Можливий знос хомутів або їх зсув. Якщо ваші спроби виконати ремонт вакуумного підсилювача гальм "Газелі" не принесли успіху, доведеться міняти механізм. Як влаштований механізм

Корпус має дві частини: вакуумна, з боку головного циліндра, і атмосферна - від педалі гальма. У вакуумній камері встановлений зворотний клапан, який з'єднує порожнину з впуском. На дизельних двигунах є електричний насос, який безперебійно посилює гальма. Механізм підсилювача функціонує, тільки коли мотор запрацював. Також в ньому є штовхач, який методом зсуву клапана з'єднує діафрагму з циліндром, а поршень нагнітає гальмівну рідину.

Коли ви відпускаєте педаль, поворотна пружина повертає діафрагму на місце і процес гальмування припиняється. Більшість сучасних автомобілів оснащені системою ESR, яка запобігає перекиданню машини при дуже різкому гальмуванні. Заміна деталі

Для початку потрібно буде зняти оббивку моторного відсіку. Всі трубки, що з'єднуються з головним гальмівним циліндром, залишаються на своєму місці, головне, щоб в систему не потрапило повітря.

Знімаємо підсилювач гальм з машини в такому порядку: При необхідності очищаємо деталь від бруду. Відкручуємо гайку, щоб зняти вакуумний підсилювач з циліндра. Знімаємо шланг розрядження. Якщо потрібно, можна зняти його зі штуцером. Закріпити головний циліндр так, щоб з нього не витекла гальмівна рідина. Скручуємо викруткою шайби, на яких тримається підсилювач, з боку кабіни. Відкручуємо і витягуємо болт з вушка ключем № 17. З отвору штовхача витягуємо дві пластикові прокладки. З кабіни відвертаємо чотири гайки, які з'єднують підсилювач з педаллю гальма, і від'єднуємо від механізм перегородки, відключаючи провід стоп-сигналу. Відкручуємо ще кілька гайок з кронштейна.

Агрегат знято. Тепер можна оглянути механізм і виявити несправність вакуумного підсилювача гальм "Газелі". Встановити новий підсилювач гальм потрібно в зворотному порядку. Регулювання підсилювача

Перш ніж встановити новий гальмівний підсилювач в машину, його потрібно відрегулювати. Це дозволяє педалі легко ходити при натисканні. Налаштовуємо довжину штока, сталевого довгого болта, що виходить над поверхнею деталі. Регулювання довжини штока визначає тиск на гальмівні циліндри під час натискання на педаль.

В середньому цей болт повинен підноситися над підсилювачем на 7 міліметрів. Якщо відстань більше, то педаль буде мати великий хід, а якщо менше, то машина буде мимовільно пригальмовувати при їзді. Правильна регулювання вакуумного підсилювача гальм "Газелі" також впливає на те, як швидко педаль буде повертатися у вихідне положення. Недотянутый регулювальний гвинт зіб'є ефект механізму.

Безпека важливіше

Водій зобов'язаний бути на всі сто відсотків упевненим у своїй машині і безпеки гальмівної системи. Тепер, знаючи всі нюанси того, як влаштований і працює вакуумний підсилювач гальм "Газелі", можна сміливо братися за його ремонт самостійно. Це буде під силу будь-якому автолюбителю. Автор: ***мирослава*** 16 Жовтня, 2018


banner14

Категория: Автомобили

Вакуумний підсилювач гальм "Газелі": несправності і ремонт


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.