Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

"Рено-Логан" не заводиться: причини, діагностика, необхідний ремонт, запчастини та поради фахівців


Опубликованно 09.11.2018 12:20

«Рено Логан» - це сучасний автомобіль, який практично не приносить своєму власнику ніяких незручностей і проблем в експлуатації. Проте навіть таке надійне авто іноді може давати збої. Нерідко власник стикається з тим, що «Рено-Логан» не заводиться. Давайте розглянемо основні причини, за якими машина може відмовлятися заводитися, і дізнаємося, як усунути дані несправності. Дана інформація буде корисна кожному власникові.

Найпоширеніші проблеми

Фахівці виділяють кілька основних причин, які можуть перешкоджати нормальному запуску двигуна. Якщо машина заводиться з працею, постійно глохне або відмовляється запускатися, то можна виділити наступні несправності: Якщо «Рено-Логан» не заводиться, не варто відразу впадати в паніку. Можливо, вийшов з ладу регулятор тиску палива. При недостатньому тиску в паливній рампі електронний блок управління двигуном просто не дасть команду на запуск. Також можливий утруднений пуск, якщо погано виробляється іскра. Це може статися із-за збоїв в роботі системи запалювання, пошкоджених високовольтних проводів, несправних або покриті нагаром свічок, несправної котушки запалювання.

У випадку некоректної установки міток ГРМ двигуна теж не буде запускатися. У цьому випадку «Рено-Логан» не заводиться тому, що порушена синхронна робота фаз займання паливної суміші в циліндрах. Така проблема може виникати рідко, але її не варто виключати. Крім того, мітки можуть зміститися з-за того, що ремінь перескочив на один або кілька зубів. В такому випадку можна діагностувати погане натяг ременя газорозподільного механізму. Фахівці рекомендують періодично оглядати стан даного ременя і в разі необхідності змінювати його. Пуск буде поганим або двигун не буде запускатися з причини порушень у функціонуванні дросельної заслінки. Вона необхідна для регулювання об'єму повітря, що подається у впускний колектор при натисканні на педаль газу. Проблеми з запуском можливі і по причині виходу з ладу системи іммобілайзера. Власники часто скаржаться на втрату зворотного зв'язку блоку іммобілайзера з чіпом на ключі. Якщо часто глохне машина на ходу, фахівці рекомендують перевіряти форсунки – можливо, в силу різних причин якість факела розпилення палива погіршився. Нерідко причиною такої серйозної проблеми може бути засмічений або забитий пилом паливний фільтр. Якщо «Рено-Логан» погано заводиться або глухне відразу ж після запуску, то це може бути пов'язано з недостатньо ефективно працюючим паливним насосом. Також насос може вийти з ладу. Якщо двигун упевнено запускається, але потім глохне, то винуватцем такої роботи може бути датчик положення колінчастого валу. При несправному датчику з'являються саме такі симптоми.

Сильно зношений розподільний вал, як і його датчик, можуть призводити до нестабільного запуску і нестійкої роботи двигуна. Але, як правило, подібні проблеми виникають на автомобілях з великим пробігом. Зазвичай розподільний вал на двигунах "Логана" не потребує уваги протягом 250 тисяч кілометрів. Щоб виключити таку проблему взагалі, варто вчасно регулювати зазори клапанів (якщо в конструкції двигуна не передбачені гідравлічні компенсатори) та своєчасно проводити заміну моторного масла.

Стартер крутить, двигун не заводиться

Якщо «Рено-Логан» не заводиться, а стартер крутить маховик, то насамперед слід переконатися в тому, що бензонасос працює нормально. Іноді звуки роботи бензонасоса можна почути в салоні. Найчастіше особливо добре звук вузла чути в районі заднього сидіння. Повинно бути короткочасне характерне дзижчання.

Якщо в ході такої діагностики, вдалося з'ясувати, що насос не працює, тоді насамперед рекомендується перевірити, чи цілі запобіжники і включається реле системи ЕБУ і реле бензонасоса.

Якщо запобіжники повністю справні, тоді слід переконатись у включенні реле. Якщо воно включається, буде чути характерне клацання. Паливна система

Якщо «Рено-Логан» не заводиться, причина може бути в паливній системі. Якщо бензонасос включається і потім нормально функціонує, тоді перевіряють рівень тиску в паливній рампі автомобіля. Для діагностики підійде звичайний манометр. Також можна виконати перевірку "на око". На кінці рампи є золотник – на нього натискають відповідним пристосуванням. При нормально працюючому насосі тиск повинен бути не менше 2,8 атм.

При натисканні на золотник без манометра паливо повинно йти рівним струменем. При цьому тиск має бути постійним. Якщо насос нормально працює, але при цьому тиску в рампі немає, тоді або в баку відсутня паливо, або забиті паливні фільтри, або відсутня прохідність в паливній магістралі. Можливо, несправний сам бензонасос. Перевірка регулятора тиску

Якщо є збої у регулятора тиску, то його необхідно змінювати. Щоб продіагностувати даний вузол, досить від'єднати шланг, по якому паливо стікає назад в бак. Коли шланг від'єднано, включають запалювання. Якщо паливо відразу під тиском буде йти зі шланга, значить, несправний регулятор.

Щоб усунути цю несправність в дорозі, глушать край регулятора або перетискають трубку. Після виконання даних заходів автомобіль зможе доїхати до місця ремонту. Система запалювання

Коли вийшло переконатися, що в паливній рампі є тиск, рекомендується переходити до діагностиці системи запалювання. Фахівці радять перевіряти іскру при допомозі спеціального розрядника. Якщо іскра є, але «Рено-Логан» не заводиться, варто спочатку візуально, а потім за допомогою спеціального обладнання перевірити свічки на справність. Якщо вони справні, тоді рухаються далі. Дросельна заслінка

Якщо заслінка працює некоректно, то цю поломку можна діагностувати по-різному. Щоб усунути несправність, відкручують подаючий патрубок і візуально перевіряють корпус всередині і безпосередньо заслінку на предмет можливих пошкоджень або виробітку.

Якщо двигун не працює, заслінка завжди закрита. Якщо з якихось причин вона не може закритися повністю, то вузол потрібно очистити спеціальними засобами. Потім необхідно провести процедуру комп'ютерної адаптації. Заводиться і глохне

"Рено-Логан" заводиться і глохне, якщо є збої в роботі іммобілайзера. Діагностувати це можна за відповідною лампі на приладовій панелі. Якщо вона блимає, значить, можна сміливо говорити про несправності вузла. Зазвичай іммобілайзер втрачає зв'язок з чіпом на ключі.

Щоб запустити двигун і їхати далі, потрібно змінити несправний ключ на запасний. В сервісах є спеціальне обладнання, що дозволяє вирішити дану проблему. Паливний фільтр

Засмічений фільтр може істотно впливати на роботу двигуна. Мотор буде відмовлятися запускатися або заводитися і глухнути. Якщо не заводиться машина "Рено Логан" і при цьому інших серйозних причин для цього немає, то слід перевірити і замінити фільтр.

Відкривають капот і знімають шланг подачі палива. Потім включають запалювання. Якщо паливо надходить під низьким тиском, значить, пропускна здатність фільтра знизилася. Щоб підвищити пропускну здатність, знімають елемент і продувають його в зворотному напрямку. Також намагаються максимально очистити фільтр.

Після очищення елемента його встановлюють на колишнє місце. Якщо двигун не намагається заглохнути, але обороти його стабільні, то потрібно міняти паливний фільтр. Не заводиться на гарячу

Серед причин такої поведінки автомобіля можна виділити лише одну можливу – це несправність датчика ДТОЖ. Датчик, звичайно, потрібно змінювати, але спочатку варто провести діагностику.

Двигун заводять на холодну і прогрівають. Далі ДВС глушать. Якщо завести мотор більше не можна, то під капотом відключають ДТОЖ. Якщо після цього автомобіль справно запустився, значить, причина в несправному датчику.

Якщо двигун не запустився, тоді під капотом потрібно знайти роз'єм з номером R212 – фахівці рекомендують протерти і очистити контакти. Лінія B8 в даному роз'ємі безпосередньо пов'язана з замком запалювання. Якщо в ланцюзі є обрив, машина буде крутити стартер, «Рено-Логан» не заведеться при цьому – запуск блокується автоматично.

Не заводиться на холодну

Тут можна виділити всі перераховані вище несправності та причини. Але є і ще одна невелика поломка, яка властива тільки цим моделям авто. Це незначний дефект в прошивці ЕБУ на моторах стандарту Євро-3. ЕБУ необхідно перепрошити. Седани, що випускаються з грудня 2007 року, підлягають перепрошиванню. Власники повинні знати цей момент, якщо раптом «Рено-Логан» не заводиться на холодну. Висновок

Це всі причини, за якими двигун "Рено-Логан" може відмовитися запускатися. Знаючи цю інформацію, власники зможуть усунути несправності в дорозі і доїхати до місця подальшого ремонту або стоянки. Але найчастіше машина не заводиться тому, що в баку немає палива або свічки виробили свій ресурс і несправні. Про це багато хто забуває, адже з цього потрібно починати. Автор: Афанасьєв Юрій 21 Жовтня, 2018


banner14

Категория: Автомобили

"Рено-Логан" не заводиться: причини, діагностика, необхідний ремонт, запчастини та поради фахівців


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.