Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

"Тойота Венза" - відгуки власників: недоліки і достоїнства автомобіля


Опубликованно 08.11.2018 23:00

Кросовер «Тойота-Венза» випускався в період з 2008 по 2015 рік. Спочатку його робили для північноамериканського ринку, але з 2013-го модель почала поставлятися в Росію.

Автомобіль досить популярний, його часто можна побачити на наших дорогах. Які його особливості? Про це найкраще розкажуть відгуки власників «Тойоти-Венза». Недоліки і переваги МС здатні помітити лише вони, бо тільки їм відомо, яка машина в експлуатації. Екстер'єр

Безумовно, тема зовнішності дуже суб'єктивна. Але переважна більшість автолюбителів запевняють, що стильний дизайн є перевагою «Тойоти». Здалеку машина виглядає як великий універсал, викликає повагу. Багато люди, незнайомі з даною моделлю, дивуються, що у неї повний привід і 20,5-сантиметровий кліренс. А власники називають «Вензу» великим універсалом з можливостями позашляховика.

Кліренс машини дозволяє без проблем паркуватися на бордюр та не хвилюватися з приводу інших дорожніх перешкод.

Однак є нюанс: нижня кромка дверей трохи захоплює поріг. Це плюс, так як нижня одяг людини, що виходить з «Тойоти», залишається чистою. Але пам'ятати про цей нюанс потрібно при парковці біля бордюру. Інакше його можна зачепити, а це загрожує подряпинами і потертостями.

Ще власники хвалять фари автомобіля. Те, що вони гарні, згадується і в численних оглядах «Тойоти-Венза». Світло яскраве, широкий, щільно заливає всю площу перед кросовером, а це важливо.

Також приємним доповненням є електропривод багажника. Зручна опція – можна відкрити його хоч з брелока, хоч за допомогою кнопки в салоні. Руки завжди чисті в будь-якому випадку. Форсунки омивача перебувають під капотом, а тому менше замерзають на холоді.

А що говорять у своїх відгуках власники «Тойоти-Венза» про недоліки авто? Мінус такий: радіаторна решітка з великими сотами, а тому доводиться вставляти сітку. І капот загинається вниз, з-за чого збирає з дороги камені. Щоб вирішити цю проблему, треба обклеювати його плівкою. Інтер'єр

Про салон «Тойоти-Венза» також необхідно розповісти. Ось що автомобілісти відзначають у своїх відгуках: Посадка повністю легкова. Відчуття, ніби сидиш у кросовері, відсутня. На високий кліренс натякають лише великі ходи підвіски. Висока лінія скління забезпечує відчуттям наявності захищеності. Склопідйомники безшумні. Завдяки панорамному даху виникає відчуття великого об'єму. Салон просторий. Розташовані ззаду пасажири навіть при високому зрості можуть спокійно покласти одну ногу на другу, і ще місце залишиться. Встановлені крісла з електроприводом і опцією із запам'ятовуванням, дуже зручні – навіть після багатогодинної їзди без перерви не виникає відчуття втоми. Задні сидіння аналогічні по комфортабельності, а ще у них є нахил спинки. В далекій дорозі зручно. Висадка та посадка комфортні, так як крісло від'їжджає назад після виймання з замку ременя безпеки. Багажник великий. А якщо скласти задній ряд, то і зовсім вийде трюм. А під підлогою – місце, якого вистачає для величезної запаски.

Останній момент – шумоізоляція. Вона непогана, та нехай роботу двигуна чути вже з 2000 оборотів, але звук приємний, і моторний відсік не шумить. Так, шини чути, але це поправимо.

Недоліки салону

Вони є, а тому розповісти про них потрібно. У своїх відгуках власники «Тойоти-Венза» недоліки відзначають наступні: Зовнішні дзеркала невеликі, скошені, з маленькими зонами додаткового огляду. Це витончено, але не практично. У маленьких дзеркалах не видно нічого, оскільки там все дрібне. А великі належного огляду не дають. Якщо водій високий, то оглядовості йому буде дуже не вистачати. Салонне дзеркало перекриває чимало простору. А при правому повороті багатьом і зовсім доводиться нахилятися. Оглядовість назад теж відсутня. Заднє дзеркало настільки далеко, що про нього взагалі можна забути. Парковка без камери дуже важка. Добре, що разом з парктроніком вона дає достатньо інформації про те, що відбувається позаду. Передні крісла хоч і зручні, але не чіпкі. У поворотах, а також на гальмуванні тіло норовить «полетіти». І шкіра посередньої якості. Якість матеріалів

Даній темі власники «Тойоти» теж приділяють увагу. Ось які коментарі можна знайти в їх відгуках: Нічого не скрипить, також немає «цвіркунів», проте підгонка панелей залишає бажати кращого. Верхня прогумована панель хороша, але нижню частину, зроблену з дубового пластику, автомобілісти лають. Обробка ручок дверей, хороша. У ній відсутня сріблястий низькоякісний пластик. Заводські арки оброблені повстю, однак це не сильно рятує. Камінчики чути все одно.

Незважаючи на деякі мінуси цієї машини, «Тойота-Венза» отримує позитивні вердикти від своїх власників. Вони стверджують, що даний автомобіль належить до тих, сідаючи в які людина не відчуває себе обдуреним покупцем.

Інакше кажучи, ціна «Тойоти-Венза» відповідає якості. Все так, як автомобіліст і чекає. Та й з часом, як запевняють власники ТЗ, криві стики панелей перестають бути помітними, а дизайн не здається застарілим. Бо головне – комфорт і універсальність.

Комплектація

Фахівці, що проводили тест-драйв «Тойоти-Венза», а також безпосередньо власники кросовера кажуть, що оснащення у нього дивне. Ось у чому проявляється специфіка комплектації: Є радар, автоматично перемикає світло з дальнього на ближнє, але відсутній датчик дощу, підігрів скла. У бічних дзеркалах є безліч функцій, включаючи автоматичний нахил при русі назад, але немає складання з електроприводом. Приладова панель виглядає старомодно, однак є функціональним, ергономічним та інформативною. В мультимедійному центрі опцій небагато, але все необхідне є. Навігація надто проста, і старі карти, однак зі своїм завданням справляється, хоч і на «четвірку».

Зате зі смартфонами (особливо з технікою від Apple) система дружить. Як тільки здійснюється з'єднання по Bluetooth або USB-проводу, відразу виникає контакт. На екрані магнітоли відображається музика з каталогу, подкасти, iTunes і т. д. Інформативно і зручно.

Хоча є недолік: при підключенні по кабелю іноді зависає музика. Як кажуть автомобілісти, відключення і повторне включення телефону вирішує проблему. Якість техніки

Розповідаючи про основні проблеми «Тойоти-Венза» та її гідності, слід також поговорити про те, наскільки добре працює техніка в цьому авто. Ось деякі коментарі з даного приводу з відгуків: Мультифункціональне кермо хороший, оптимальний. Якщо порівнювати з тими, що встановлені на машинах попередніх поколінь, то вдається зрозуміти – прогрес на місці не стоїть. Акустика гідна – 13 колонок JBL. Влітку кондиціонер відмінно морозить, а пічка в холодну пору року моментально прогріває салон. Додаткові опції радують своєю функціональністю. Мається на увазі підсвічування дороги в дзеркалах, електропривод багажника, круїз-контроль, опускання дзеркал на задньому ходу, люк, автоматичне перемикання світла і т. д.

В цілому все не погано, виняток становить лише консоль включення печі. При натисканні на кнопку, яка на ній знаходиться, трохи незручно, тому що доводиться дивитися на монітор, що знаходиться поруч з лобовим склом. Але це вже питання ергономічного характеру.

Підвіска

Вище вже було багато сказано про автомобілі, навіть про панелі приладів «Тойоти-Венза» згадувалося. Що ж власники кросовера розповідають про його підвіску?

Кажуть, від водіння залишаються суперечливі відчуття. Машина проходить сотні кілометрів, не докучаючи нікому дискомфортом, підвіска спокійно проковтує будь-які дрібні нерівності. Але якщо на шляху трапляється ямка побільше, то тут слід жорсткий удар. Виникає відчуття, ніби колеса перекачены. Але великі шини не провалюються у ями, а, навпаки, чудово їх відпрацьовують.

Численні тест-драйви «Тойоти-Венза» довели ще й бездоганну енергоємність її підвіски. Можна їхати по розбитій грунтовці або нерівному гравію, не зменшуючи швидкості. І кросовер ні дном не додасться, ні бампер на покритті не залишить.

Але трохи «козлить» задня підвіска. Це відчувається при наявності в багажнику вантажу. При проїзді, наприклад, лежачого поліцейського, він сильно гримить. Ходові якості

Вони непогані, але для їх поліпшення власники «Тойоти» рекомендують змінити штатну гуму 245/55 R19 на колеса краще – 255/45 R19.

А так, кроссовер відмінно тримає дорогу на будь-якій швидкості. Керованість відмінна, від далекої дороги немає ніякої втоми. На який би позначки не була стрілка спідометра, буде достатньо на 2/3 вжать педаль газу в підлогу, щоб кросовер махом набрав швидкість.

І система AWD дуже практична. Взимку «Венза» впевнено йде як по льоду, так і по снігу. Найголовніше – придбати всесезонну гуму. Це настійна рекомендація від всіх власників даного автомобіля.

До речі, а от з тим, що «Тойота» витрачає мало палива і швидко набирає швидкість за рахунок переднього приводу, згодні далеко не всі. Реальні власники вважають абсурдом машину вагою в 1,9 тонни і переднім приводом. А тому переважна більшість роблять вибір на користь повнопривідних версій.

Двигун

Розглядаючи згадані власниками «Тойоти-Венза» у відгуках недоліки і переваги кросовера, потрібно торкнутися увагою і мотор. Під капотом у машини встановлений 2,7-літровий 4-циліндровий агрегат, і ось якої думки про нього автолюбителі: Динаміка розгону фурор не виробляє, але вона непогана на будь-якій швидкості. З місця автомобіль зривається дуже навіть жваво, оскільки старт відбувається на повному приводі. При натисканні понад 120 км/год машина демонструє пристойне прискорення. Для нормального руху по місту вистачає 3-4 тисяч обертів. Сам двигун дуже еластичний, звучить приємно. Витрата палива у «Тойоти-Венза» в змішаному циклі складає близько 9-10 літрів на 100 км. Відмінний показник для такого великого автомобіля з 2,7-літровим мотором.

Трансмісія

Багато власників автомобіля «Тойота-Венза» кажуть, що коробка викликає певне розчарування. Вона дуже задумчива, а тому належним чином не згладжує перемикання.

При розгоні її смикає, а якщо треба піти на обгін, що передбачає натискання на газ, то коробка і зовсім виявляється в ступорі. Мить вона намагається прискоритися на поточну передачу, але потім перемикається вниз. На зниженій теж не вдалося розігнатися, і коробка знову змінює щабель. І все це займає певний час.

Втім, коробка спритно адаптується під рух. Якщо проїхати кілька десятків кілометрів, дотримуючись енергійний стиль їзди, то перемикання відбуваються активніше, коробка «міркує» швидше. Інші особливості

Вище були розглянуті багато нюансів, що стосуються автомобіля «Тойота-Венза» - кліренс, робота КПП і двигуна, специфіка комплектації. Але є ще момент, який треба згадати.

Суть в наступному: на кросовері відсутні буксирувальні петлі. І це стане величезною проблемою, якщо людина застрягне десь в полі на розмитій грунтовці.

І не всі хочуть встановлювати заводські або які-небудь інші петлі, так як вважають їх вид негідним. До того ж, з-за своїх конструктивних особливостей, вони можуть просто відірвати бампер.

Тому доводиться мати при собі буксирувальний трос. Але ніяких залізних частин на ньому бути не повинно. І в разі виникнення необхідності його можна просто прив'язати до колісного диска і здерти кросовер.

Вартість

Що стосовно ціни? «Тойота-Венза» вже не виробляється, але оголошення про продаж можна знайти. Авто у відмінному стані реально придбати за суму від 1,5 до 1,8 мільйона рублів. Якщо пробіг у кросовера понад 100-120 тисяч кілометрів, то він буде дешевше.

Версії попередніх років випуску (привезені в Росію) можна придбати за 800-900 тис. рублів. Автор: Потапова Єлизавета 3 Листопада, 2018


banner14

Категория: Автомобили

"Тойота Венза" - відгуки власників: недоліки і достоїнства автомобіля


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.