Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Країна виробник "Сузукі". Історія компанії


Опубликованно 10.10.2018 05:33

Країна виробник

На подив багатьох, компанія Suzuki (надалі "Сузукі"), як і Toyota, розпочала свою історію з виробництва ткацьких верстатів. Засновником цього заводу став Мічіо Судзукі – видатний японський підприємець і винахідник. Про творця компанії «Suzuki»

Мічіо Сузукі народився в 1887 році в японському місті Хамамацу, який розташований в 200 кілометрах від міста Токіо. З дитинства хлопчик бачив, як його батько працював до знемоги на родинної плантації бавовни. Таким чином, Мічіо з самого народження був близький до текстильної промисловості. Він мріяв про те, що коли-небудь і він внесе свій внесок в дану галузь.

Подорослішавши, Мічіо освоїв навички тесляра, які допомогли йому створити ткацький верстат з дерева своїми руками. У 22 роки заповзятливий молодий чоловік заснував фабрику Suzuki Loom Works з виробництва ткацьких верстатів у своєму рідному місті.

Верстати були визнані надійними і простими серед ткачів, тому вони користувалися великим попитом. Компанія «Сузукі» на чолі з Мічіо Судзукі процвітала. Фабрика отримала додатковий дохід, коли верстати були адаптовані для виробництва шовкових тканин. Переломний період у розвитку компанії «Suzuki»

Для подальшого зростання компанії потрібні інвестиції, тому Мічіо скористався послугами фондової біржі в Токіо. У березні 1920 року було створено товариство акціонерів Suzuki Jidosha Kogyo. Компанію з реформування виробництва ткацьких верстатів очолив сам Мічіо Судзукі. Це подія дозволило закласти фундамент для Suzuki Motor Corporation. Від біржових операцій підприємство отримало великий приплив грошових коштів, який забезпечив стрімкий розвиток. Фабрика Suzuki в 1922 році була визнана одним з найбільших підприємств в Японії з виробництва текстильних мануфактур. Експорт

Значущим роком став 1926, так як з цього моменту верстати почали експортувати в Індію та Південно-Східну Азію. На всіх верстатах була марка «Сузукі», чия країна-виробник — Японія. Верстати Suzuki Jidosha Kogyo досить швидко завоювали ринки цих країн за рахунок своїх переваг, таких як низька вартість, відсутність необхідності заміни будь-яких деталей, довгий термін функціонування. Диверсифікація компанії Suzuki

Довгий термін функціонування, безумовно, є перевагою, проте саме він послужив причиною насичення ринку. З часом у кожного бажаючого був ткацький верстат і обсяг замовлень катастрофічно знизився. Мічіо Судзукі розумів, що для подальшого зростання потрібно терміново щось змінювати. Вихід був знайдений у диверсифікації бізнесу, яка головним чином передбачала зміну виробничого курсу. Таким чином, з'явилася ідея підприємства, яке буде займатися випуском мото - і автотехніки. Чому мото - і автотехніка?

Вибір Мічіо Судзукі був обґрунтований ситуацією в країні. Напередодні Другої світової війни автомобільна промисловість Японії тільки починала зароджуватися. Кожен рік з-за океану імпортувалося 20 тисяч машин, проте цієї кількості не вистачало для забезпечення населення індивідуальними транспортними засобами. Мічіо помітив цю ситуацію і прийняв рішення зайнятися виробництвом недорогих малолітражок. Створення прототипу першого легкового автомобіля Suzuki

Вже в 1938 році був сконструйований прототип легкового автомобіля Suzuki. За основу була взята відома в ті часи модель з мотором 737 куб. см Austin Seven. Таким чином, країною-виробником «Сузукі» є Японія.

Щоб отримати свій аналог, інженери компанії Suzuki Jidosha Kogyo кілька місяців розбирали британську машину до останнього гвинтика. Після того як пристрій машини і її технічна начинка стали зрозумілими, інженери приступили до виготовлення прототипу.

В 1939 році були готові кілька примірників досвідчених малолітражок. Об'єм бензинового двигуна становив 800 куб. см. Для тих часів він дозволяв розвивати велику потужність. Машини були оснащені моторами з чотирма циліндрами, рідинним охолодженням з корпусами трансмісій та картерами. Вплив війни на розвиток компанії «Сузукі»

Здавалося б, Мічіо Судзукі все продумав, і Японія повинна була стати країною-виробником «Сузукі». Однак не був врахований той факт, що наближалася війна, і підготовка до неї йшла великими темпами. У підсумку Мічіо довелося відкласти свої розробки до більш сприятливих часів, так як уряд вирішив легкові автомобілі несуттєвим видом продукції для країни.

Коли війна була закінчена, в Японії почалася тотальна економічна розруха. На швидко восстановившееся виробництво верстатів негативно вплинули як занепад в сільському господарстві (викликало нестачу шовкових коконів і бавовни), так і масові страйки. З цієї причини потрібно було терміново міняти напрям у виробництві і почати випускати те, що користується попитом на ринку, а саме: слюсарні, столярні, обігрівають, сільськогосподарські та музичні інструменти.

Фінансове становище компанії Мічіо Сузукі покращився у зв'язку з початком експорту бавовни в Японії в 1946 році. Однак через деякий час бавовняний місцевий ринок остаточно розвалився. Тоді Мічіо згадав про своїх довоєнних розробках.

У компанії Мічіо Сузукі не було фінансових можливостей для реалізації проекту автомобілебудування, який був розроблений до початку війни. Варіант був тільки один - почати виробництво менш витратних транспортних засобів у великосерійному масштабі. Перші мотоцикли компанії «Сузукі»

У 1952 році був випущений мотоцикл Power Free. Він представляв собою велосипед з двотактним двигуном, обсяг якого становить 36 куб. см. Кумедний був той факт, що двигуну можна допомагати з допомогою педалей. Щоб Судзукі продовжив свою розробку, уряд виділив йому фінансову субсидію.

Історія незліченних перемог компанії «Сузукі» почалася з того моменту, коли мотоцикл Diamond Free, випущений в 1953 році, виграв гонку. У цього мотоцикла був двотактний двигун, обсяг якого 60 куб. див. і він був досить гарним продовженням свого попередника.

Мотоцикли компанії «Сузукі», вироблені в Японії, користувалися дуже великим попитом. У 1954 році компанія щомісячно випускала 6 тисяч мотоциклів. Назву було змінено на Suzuki Motor Co. Ltd. Перші автомобілі компанії «Сузукі»

Перша модель автомобіля була випущена в 1955 році від компанії «Сузукі», чиєю країною-виробником була Японія. Це була досить компактна малолітражка Suzulight. Мічіо Сузукі вдалося продати чотирнадцять таких машин за перший рік її випуску. Потім у 1961 році був випущений легкий вантажівка Suzulight Carry.

Подальший розвиток

Популярним серед широких мас став мотоцикл GT750 , який був випущений в 1971 році. Саме на ньому здобув перемогу Роджер Де Багаття у світовому чемпіонаті з мотокросу. У США мотоцикли «Сузукі», країна-виробник яких - Японія, також мали великий попит.

Човнові мотори стали ще одним напрямком, у якому почала розвиватися компанія в 1965 році. Протягом наступних років модельний ряд автомобілів продовжував розширюватися. Прикладом тому слугують: повнопривідний позашляховик Jimny (1970), вантажівку Carry Van (1968), легковий Fronte (1967) та інші. У 1983 році компанія починає виробляти всюдиходи, першим з яких стає Quad Runner LT125. Виробництво формується в Пакистані, Індії, Німеччини, США, Іспанії, Франції та Новій Зеландії.

Модель Suzuki Swift/Cultus експортувалася у велику кількість країн, що було великим прогресом для компанії, адже продавалися сотні тисяч різних моделей. У певний момент кількість експортованих автомобілів перевищила 2 млн. од.

Знаменним став 1988 рік, коли світ побачив нову модель автомобіля - «Сузукі Вітара», країна-виробник якої — Японія. Повний привід і 1,6 - літровий двигун потужністю 95 к. с. характеризували дану модель.

Також був випущений легковий автомобіль Baleno (1995 рік), побудований на шасі Vitara. Дуже популярною стала модель субкомпактного однолітрового автомобіля Wagon R Wide, яка була випущена в 1997 році.

У 1998 році для зарубіжних ринків була випущена модель «Сузукі Гранд Вітара» (країна-виробник - Японія). Вона була першим автомобілем великого розміру, так як до цього всі автомобілі, вироблені компанією «Сузукі», були дуже компактними.

Коли компанія тільки починала зростати, у людей може виникнути питання, хто випускає «Сузукі», країна виробника яка. Однак до 2000 року про цю компанію знав весь світ, адже вона займала 12 місце серед інших компаній, які займаються виробництвом автомобілів.

Сьогодні всі знають, яка країна виробник у «Сузукі», адже ця компанія виробляє не тільки всесвітньо відомі малолітражні і компактні автомобілі, але і мотоцикли, мотори для човнів і навіть коляски для інвалідів з електроприводом. Це все проводиться не тільки в Японії, але і в інших країнах. Компанія «Сузукі» зароджувалася з невеликої групи зацікавлених людей, проте на сьогоднішній день вона налічує понад 15 000 співробітників по всьому світу і представляє свої товари в 190 країнах. Автор: Надія Курченок 2 Жовтня, 2018


banner14

Категория: Автомобили

Країна виробник "Сузукі". Історія компанії


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.