Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Антверпенская шістка (The Antwerp SIX): Анн Демельмейстер, Дірк Біккембергс, Дірк ван Мен, Дріс ван Нотен, Вальтер ван Бейрендонк і Марина Йі


Опубликованно 07.09.2018 09:09

Антверпенская шістка (The Antwerp SIX): Анн Демельмейстер, Дірк Біккембергс, Дірк ван Мен, Дріс ван Нотен, Вальтер ван Бейрендонк і Марина Йі

Бельгійські дизайнери в сучасної fashion-індустрії здійснюють синтез комерції і мистецтва. Термін «Антверпенская шістка», або The Antwerp SIX, можна почути всякий раз, коли мова йде про концептуальну моді. Чим прославилися бельгійські кутюр'є і як можна охарактеризувати їх стиль? Що таке The Antwerp SIX

Антверпенская шістка – група дизайнерів-випускників бельгійської Королівської академії мистецтв. Їх імена: Dries van Noten. Ann Demeulemeester. Walter van Beirendonck. Dirk Bikkembergs. Marina Yee. Dirk van Saene.

Закінчивши антверпенскую Академію в 1981 р., кожен з дизайнерів почав самостійну кар'єру. У 1986 році вони об'єднались заради участі в Лондонському тижні моди. Поїздка в Англію вимагала істотних витрат, і спільне подорож було вигідним рішенням.

Покази бельгійців у Лондоні викликали сенсацію. Шоу за участю манекенниць нестандартної зовнішності проходили в самих несподіваних місцях начебто занедбаних парковок. Авангардна одяг балансувала на межі моди і мистецтва. Роботи антверпенцев відрізнялися від популярних в 1980-е статусних буржуазних речей, які пропонувалися американськими і французькими кутюр'є.

Покази бельгійців заслужили численні публікації в пресі. У нотатках дизайнери зі складними іменами згадувалися як The Antwerp SIX – Антверпенская шістка. З тих пір термін увійшов в історію моди.

Після лондонського тріумфу творчі шляхи бельгійців розійшлися. Кар'єра модельєрів склалася по-різному.

Історична зустріч шести антверпенцев відбулася в 2015 р. Випускники Академії мистецтв були присутні на святкуванні 50-річчя рідного факультету моди.

Особливості стилю

Дизайнери Антверпенської шістки завоювали успіх завдяки нестандартному погляду на моделювання одягу. Кожен учасник Antwerp SIX володіє власним почерком, однак їх стиль має кілька спільних рис: Концептуальність. Учасники Антверпенської шістки створюють одяг «зі змістом». Силуети і декор відображають ідеї творця. Дірк Біккембергс передає в речах спортивний дух та енергію, Марина Йі сигналізує про важливість дбайливого ставлення до планеті. Стирання гендерних відмінностей. В інтерпретації Antwerp SIX модний одяг для жінок і чоловіків позбавляється своїх традиційних ознак. Бельгійці експериментують з квітами і деталями крою, заперечуючи стереотипи про статевої приналежності тих чи інших елементів гардеробу. У чоловічих і жіночих колекціях Дріса Ван Нотена одяг щедро прикрашений яскравими орнаментами у вигляді квітів і фруктів.

Носибельність. Концептуальна одяг від бельгійських дизайнерів сумісна з реальним життям. Розумне співвідношення адекватності і творчого духу принесло антверпенцам комерційний успіх вже в середині 1980-х.

Сьогодні одяг від колишніх членів Antwerp SIX вибирають знаменитості для світських раутів. Вона затребувана звичайними покупцями в повсякденному житті. Модельєри Антверпенської шістки пропонує власний погляд на гардероб «зі змістом». Ann Demeulemeester

Жінка-кутюр'є народилася в 1959 р. Іменна марка заснована в 1985 р. Бренд Ann Demeulemeester випускає чоловічу і жіночу одяг.

Речі від Анн Демельмейстер поєднують практичність з мистецтвом. Помірно-авангардний одяг бельгійки додає в повсякденний гардероб мрію і богемності.

Для всіх колекцій Демельмейстер характерно переплетення чоловічих і жіночих елементів в одному образі. Асиметричний крій, текучі тканини і приглушена палітра створюють замислене поетичний настрій.

Джерело натхнення Анн – рок-музика і сучасне мистецтво. Картини художника Джексона Поллока і лірика та пісні Патті Сміт отримали дизайнерську інтерпретацію в одязі Ann Demeulemeester.

Чотири роки тому засновниця бренду відійшла від роботи. Сьогодні її справу продовжує молодий дизайнер з Франції Себастьян Менье. Dirk Bikkembergs

Модельєр народився в 1959 р. Бренд його імені заснований в 1986-м. Спочатку Дірк Біккембергс спеціалізувався на колекціях чоловічого одягу. Сьогодні марка Dirk Bikkembergs випускає також речі для жінок і дітей.

Дірк Біккембергс проповідує гармонію між красивим тренованим тілом і вільним духом. Він створює одяг, надихаючись рухом і ідеєю високих швидкостей. Речі підкреслюють силу і красу спортивної фігури і покликані забезпечити комфорт під час фізичної активності.

Одяг Dirk Bikkembergs має анатомічну форму і складається з інноваційних матеріалів. У палітрі переважають нейтральні кольори – монохром, бежевий і хакі. Яскраві кислотні акценти підкреслюють динамічний характер гардеробу від авангардного бельгійця. Dris van Noten

Дизайнер народився в 1958 р. Перш ніж заснувати власну марку, Він протягом кількох років був вільним художником і співпрацював з іншими виробниками. Після історичного показу колекції в Лондоні Ван Нотен відкрив іменну майстерню, яка за три роки виросла у великий будинок моди.

Сьогодні Dris van Noten – бренд міжнародного рівня, пропонує чоловічий і жіночий одяг. У 2017 р. дизайнер створив 100-ту колекцію, відзначивши ювілей випуском ретроспективного фотоальбому.

Індивідуальний почерк Dris van Noten легко дізнатися по насиченим кольорам і декору з фольклорними і природними мотивами. Речі від Дріса Ван Нотена прикрашаються вишивкою і принтами, які наносяться вручну. Малюнки у вигляді етнічних орнаментів, фруктів і рослин присутні на чоловічому і жіночому одязі.

Складний декор позбавляє клієнтів бренду від небезпеки придбати підроблену продукцію Dris van Noten. Шахраям не під силу відтворити авторський дизайн антверпенца. Walter van Beirendonck

Вальтер народився у 1957 р. Його модна марка заснована в 1983 р. і націлена на чоловічу аудиторію.

Вальтер ван Бейрендонк також створює авторську колекцію дитячого одягу для бельгійської торговельної мережі, придумує театральні костюми і займається книжковою ілюстрацією.

У 1998 р. Бейрендонк відкрив на батьківщині магазин «Вальтер», який є мультибрендовым бутіком і виставковим простором.

Walter van Beirendonck – одяг для людей з почуттям гумору та активною життєвою позицією.

Бейрендонк висловлює оригінальний погляд на моду з допомогою ілюстрацій з коміксів і призовного написів. Сюжети принтів нерідко мають провокаційний характер і зачіпають гострі соціальні проблеми.

Кожна колекція Бейрендонка присвячена конкретній темі і має назвою: «Перестаньте тероризувати наш світ», «Сонячні і місячні світи», «Милий дім». Dirk van Saene

Ван Мен з'явився на світ в 1959-м. По закінченні навчання в Академії дизайнер відкрив магазин Beauties and Heroes.

Ван Мен з юності виявляв себе як художник. Ексклюзивна деталь його дизайнів - мальовничі принти ручної роботи та репродукції картин, нанесені на тканину. Вигляд речей, що належать до різних колекцій, змінюється від традиційної розкоші до деконструкції.

Дірк ван Мен спочатку орієнтувався на вузькі масштаби виробництва з переважанням ремісничих технологій. Пізніше він відійшов від дизайну одягу.

Сьогодні Дірк викладає в Антверпенської академії мистецтв і займається керамікою. У 2017 р. у Відні пройшла виставка скульптур бельгійця.

Ван Мен – багаторічний партнер свого колеги по Antwerp SIX Вальтера ван Бейрендонка. Друзі разом ведуть справи бутіка «Walter». Marina Yee

Марина народилася в 1958 р. На початку кар'єри Йі співпрацювала з однокурсником Дірком Биккембергсом. Вона працювала художником по костюмах і дизайнером шкіряних виробів. Марка Marina Yee з'явилася в 2003 р.

Ключова тема дизайнера – свідоме споживання. Марина Йі використовує фрагменти старого одягу, знайденої на блошиних ринках, для створення нових авторських речей. Перетворюючи дрантя в ексклюзивний товар, Марина привертає увагу громадськості до проблеми надмірної пристрасті до матеріальних цінностей.

Бренд Marina Yee проіснував до 2005 р. В серпні 2018 р. стало відомо про повернення бельгійки в модний бізнес. Вона створює лінію одягу для японського концептуального бутіка Laila Tokio.

Міні-колекція Йі присвячена її улюбленої теми помірного споживання, яка сьогодні завоювала статус актуальної проблеми на ринку товарів розкоші. Значення Antwerp SIX

Успіх Антверпенської шістки зробив Бельгію одним з центрів світової fashion-індустрії. Франція традиційно асоціюється з розкішшю Haute Couture, США – зі статусної готової одягом, Італія – з чуттєвим розкішним іміджем. Бельгія продовжила список і перетворилася в Мекку концептуальної моди. В наші дні Антверпенская академія - престижний навчальний заклад в області дизайну.

Antwerp SIX проклали дорогу своїм співвітчизникам до вершин модного кар'єри. Імена Олів'є Тейскенса, Рафа Сімонса, дуету Віктора і Рольфа відомі у всьому світі. Вони виправдали очікування громадськості, ставши гідними спадкоємцями Антверпенської шістки.

Antwerp SIX - синонім інтелектуальної модного одягу для жінок і чоловіків. Речі від дизайнерів Антверпенської шістки – ознака мислячої людини, яка розуміє і цінує мистецтво. Одяг Antwerp SIX самобутня і дозволяє вибрати гардероб у відповідності з власним світовідчуттям і уявленнях про фізичний і психологічний комфорт. Автор: Ганна Фурсова 2 Вересня, 2018


banner14

Категория: Мода

Антверпенская шістка (The Antwerp SIX): Анн Демельмейстер, Дірк Біккембергс, Дірк ван Мен, Дріс ван Нотен, Вальтер ван Бейрендонк і Марина Йі


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.