Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Брендові обручки: легенди ювелірного дизайну


Опубликованно 30.08.2018 18:15

Брендові обручки: легенди ювелірного дизайну

Брендові обручки привертають увагу пізнаваним дизайном. Вони асоціюються з великими іменами і високим ювелірним мистецтвом. Сьогодні легендарні прикраси можуть стати частиною особистої сімейної історії. Опис та фото брендових обручок надихнуть вибирати ексклюзивні і дорогі коштовності. Історія весільних прикрас з гучним іменем

Тренд на брендові вироби для молодят зародився в середині XIX ст. Американський ювелірний дім Tiffani & Co запропонував нареченим кільця з білого металу з діамантами.

Новинка виглядала вишукано і стримано порівняно з традиційними респектабельними фамільними прикрасами. Брендові обручки «Тіффані» придбали величезну популярність і перетворилися у всесвітньо відомий атрибут щасливого шлюбу.

Американська марка міцно асоціюється з тим хвилюючою миттю, коли закохані стають нареченим і нареченою. Філософія компанії побудована на вічні сімейні цінності, втілених у кільцях для молодят.

Tiffani & Co стала родоначальником моди на весільні прикраси з гучним ім'ям. Популярні сьогодні брендові обручки створюються з різних матеріалів і можуть мати як помітне, так і лаконічне оформлення. Кращі варіанти весільного дизайну представлені в каталогах провідних ювелірних будинків. Кільця з камінням

Вічна класика романтичних прикрас - це вироби від Tiffany & Co. Компанія протягом півтора століть утримує лідерство на ювелірному ринку товарів для наречених.

Основний матеріал брендових обручок від «Тіффані» – стерлінгове срібло, біле золото або платина. Вставка – безбарвний або жовтий діамант.

Майстерність ювелірів Tiffany & Co проявилося в технології закріплення каменю. Він утримується на аксесуарі за допомогою тонких затискачів, які майже не помітні і створюють ілюзію вільно парить каменю.

Брендові обручки з діамантом, що нагадують оригінали від «Тіффані», сьогодні випускає більшість ювелірних будинків. Вироби відрізняються розмірами і огранюванням каменю, а також основним металом. Вони можуть бути зроблені з срібла і платини. Кільця без вставок

Trinity від ювелірного дому Cartier - найбільш відоме обручку з лаконічним дизайном. Його назва в перекладі з англійської мови означає «трійця».

Кільце з кольорових металів вперше було зроблено в 1924 р. Автором концепції став французький художник і драматург Жан Кокто. Згідно з його задумом, червоне, біле і жовте золото уособлює основні цінності щасливого шлюбу: любов, дружбу і вірність.

Прикраса, виготовлена Луї Картьє, довелося по душі самому Кокто і тисячам шанувальників ювелірного мистецтва по всьому світу. Сьогодні брендові обручки з богемної родоводу зберігають оригінальний дизайн, створюються на замовлення і активно копіюються іншими виробниками. Кільце з сапфіром

Прикраси з сапфіром, яке належало принцесі Діані, - одна з найбільш легендарних історичних коштовностей.

Кільце створено будинком Garrard – офіційним ювеліром британської королівської сім'ї. У 1981 р. принц Чарльз запропонував майбутній дружині вибрати для себе прикраса аристократичним марки.

Діані сподобалося виріб із золота з сапфіром в оточенні дрібних діамантів. Принцеса відчувала велику симпатію до синього кольору. Сапфір був улюбленим каменем Королеви сердець.

У 2010 р. прикраса Діани перейшло до нареченої її сина Вільяма – Кейт Міддлтон. Кільце з сапфіром знову виявилося в центрі загальної уваги.

Фантазійні кільця

Знакові коштовності з індивідуальним характером створюються компаніями, які мають незаперечну репутацію. У цьому випадку обручки брендових виробників відображають кращі традиції майстерності ювелірів і дизайнерів.

Легендарна колекція будинку Chopard має життєрадісне назву Happy Diamonds – «Щасливі діаманти». Кільця демонструють ключову особливість цієї лінії. Вироби із золота, прикрашені "танцюючими" діамантами: камені не закріплені на металі, а вільно рухаються під захисною поверхнею з сапфірового скла.

В інтерпретації Chanel брендові обручки отримали форму камелії – улюбленої квітки мадемуазель Коко. Вони мають впізнавані обриси емблеми "Шанель", зберігаючи загальну лаконічність вигляду.

Versace включає в оформлення обручок власний логотип і фірмову символіку - орнаменти бароко і мотив Медузи Горгони. Чоловічі і жіночі прикраси, об'єднані тематично, є втіленням гармонії в шлюбі.

Як стати володарем дизайнерського кільця?

Покупці весільних аксесуарів з пізнаваним оформленням не просто вкладають гроші в ювелірний виріб. Брендове кільце - твір мистецтва, в якому переплітаються майстерність ювелірів і творчий задум художників-дизайнерів.

Існує 3 можливості стати власником такої коштовності: Купівля автентичного кільця в бутіку марки-автора прикраси. Цей варіант підходить для тих, кому принципово важливий факт володіння справжньою коштовністю з гучним ім'ям. Придбання аналога відомих брендових обручок. Якщо немає бажання переплачувати за логотип на упаковці, прикраса вподобаного дизайну можна підібрати в каталогах демократичних ювелірних марок. Виготовлення обручок на замовлення. Ювеліри відтворять прикраса за ескізами та фотографій у відповідності з індивідуальними розмірами та побажаннями клієнта.

Брендові обручки - символ щастя в шлюбі, підтвердження статусу та добробуту сім'ї. Прикраса легендарного дизайну свідчить про розуміння вічних цінностей ювелірного мистецтва і дозволяє вписати своє ім'я в хроніку великих історій кохання. Автор: Ганна Фурсова 23 Серпня 2018


banner14

Категория: Мода

Брендові обручки: легенди ювелірного дизайну


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.